23. veljače 2014.

Oproštenje



 Iz Župnog listića:

Riječi Pape Franje o važnosti svete ispovijedi




Sakrament pomirenja je sakrament ozdravljenja. Kada se idem ispovijedati činim to zato da ozdravim, da mi ozdravi duša, da mi ozdravi srce i da ozdravi nešto što sam učinio, a nije bilo dobro. Biblijska slika koja ih najbolje izražava, u njihovoj dubokoj vezi je epizoda o oproštenju i ozdravljenju uzetoga, gdje se Gospodin Isus objavljuje istodobno kao liječnik duše i tijela. (...)


Prije svega činjenicu da oproštenje naših grijeha nije nešto što mi možemo sami sebi dati. Ja ne mogu reći: opraštam si grijehe. Oproštenje se traži, traži se od nekog drugog i u ispovijedi molimo Isusa za oproštenja. Oproštenje nije plod naših napora, već je dar; to je dar Duha Svetoga koji nas uranja u kupelj milosrđa i milosti i koja neprestano izvire iz širom otvorenog srca Krista raspeta i uskrsla. Nadalje, podsjeća nas da jedino ako dopustimo da se pomirimo u Gospodinu Isus s Ocem i braćom možemo biti uistinu u miru. I svi smo to osjetili u srcu kada se idemo ispovijedati, s teretom u duši, pomalo potišteni; a kada primimo Isusovo oproštenje u srcu nam zavlada mir, onaj tako lijepi mir duše koji samo Isus može dati, jedino on.


(Papina kateheza srijedom, 19.02.2014.)

Nema komentara:

Objavi komentar