14. siječnja 2014.

Bonaventura Duda



Na današnji dan naš dragi Riječanin fra Bonaventura Duda slavi 90. rođendan.
Neka ga dragi Bog poživi, a kao čestitka evo njemu omiljene pjesme koju je danas osobno recitirao na Katoličkom radiju.



HOĆU LI U RAJ?


Hoću li, Gospode, i ja u raj?
Želim, al' sve se bojim.
Jer tamo će biti slava i sjaj,
A ja na niskom stojim!

Već ako imaš gdjekoji kutić,
I to je mnogo za me.
Stisnut ću tamo se, suhi k'o prutić,
Usko je moje rame.

Nikomu ne ću praviti sjene
Bez buke bi to bilo.
Gospode, ne zaboravi mene,
Ako to ti je milo.

Ako Ti nije milo prisuće
Takova odrpanca,
Pusti, da bar na vratima kuće
Čekam kog Tvog znanca.

Da ga zamolim, da se za me moli.
Ako se ni to ne da,
Ja ću svejedno čekati doli,
Već i poradi reda!

Pa kad uđu, kojim je dato,
I mjesta biti ne će:
Nebo je malo, al' ništa zato…
Srce je Tvoje veće…

Fra Bonaventura Ćuk

Nema komentara:

Objavi komentar